کشف 500 میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف کالای قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ "حسین براری" اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و اشرافیت اطلاعاتی، مبنی براینکه چند خودر در امر کالای قاچاق فعالیت دارند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی موفق شدند چهار دستگاه خودرو که حامل بار کالای قاچاق بود در محورهای مواصلاتی شهرستان توقیف نمایند و پس از بازرسی از آنها تعداد 7500ثوب البسه قاچاق، 60 عدد کاپشن ، 120عدد فلاکس خارجی، 26دستگاه بخاری و یک دستگاه کولر گازی قاچاق کشف و ضبط نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه 4 متهم در این رابطه دستگیر شده است، تصریح کرد: متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و بار مکشوفه که بنا بر اظهارات کارشناسان 500میلیون ریال بوده است به ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز تحویل داده شد.

 

 

پسر شاکی عامل برداشت غیر مجاز بانکی پدر بود 

 

 


رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه ازدستگیری پسری که مبلغ 23 میلیون ریال بصورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب پدر خود برداشت نموده‌ بود، خبر داد. 

 سرهنگ ‌علی کریمی گفت: به دنبال مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و اعلام اینکه شخص ناشناس مبلغ 23 میلیون ریال  به‌ صورت غيرمجاز و اینترنتی از حسابش برداشت کرده‌ است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وى افزود: کارشناسان این پلیس پس از انجام بررسی‌های لازم و با تحقیقات فنی متهم که فرزند شاکی بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار نمودند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در بازجویی بعمل آمده، متهم منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده اما با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشود و بیان داشت با توجه به اینکه پدرش به وی اعتماد داشته و کارتش در اختیار وی بوده است، با فعال سازی رمز اینترنتی کارت بانکی ، اقدام به برداشت از حسابش کرده است.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه بیشتر برداشت‌های غیرمجاز از حساب بانکی نتیجه اعتماد بی‌جا به طرف مقابل است، گفت: به کاربران و شهروندان توصیه می‌‎شود به هیچ وجه کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختیار دیگران قرار نداده و امورات بانکی مربوط به خودشان را شخصاً انجام دهند. تا از این طریق مانع سواستفاده سارقان و افراد فرصت طلب شوند. 

وی افزود: به  کاربران و همشهریان توصیه می کنیم به صورت دوره‌ای حتماً نسبت به تغییر رمز اول  ودوم کارت خود اقدام نموده و از اتصال حساب‌هایی با گردش مالی بالا به کارت بانکی خود پرهیز کنند.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان گفت: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و آنان می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سايت پليس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سايبری، لينک ثبت گزارش‌های مردمي با ما در ميان بگذارند.
 


افزایش 100 درصد کشفیات مواد مخدر در هرسین 

 

 


فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از افزایش 100 درصدی آمار کشفیات مواد مخدر در این شهرستان در 7 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد . 

 سرهنگ "همتعلی شکری" اظهار کرد: با همت تلاش شبا نه روزی کارکنان انتظامی افزایش 100 درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتداد سا ل جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح شهرستان داشته ایم .
وی افزود : در این مدت میزان دستگیری مجرمان مواد مخدر نیز طی همین مدت نسبت به سا ل گذشته 100 درصد افزایش داشته است .
این مقام انتظامی تصریح کرد : بطور کلی میزان جرایم در هرسین در سا لجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش داشته و 82 درصد جرایم کشف شده است .
وی به کاهش آمار تصادفات این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: امسال تصادفات فوتی 30 درصد کاهش یافته و تصادفات منجر به جرح نیز 25 درصد نسبت به سال قبل گکتر شده است .
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین، اجرای طرح های مختلف انتظامی و اقدامات اطلاعاتی، تشدید گشت های خودرویی دلایل افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان عنوان کرد .
 

 


کشف 704 کیسه کود شیمیایی تقلبی در کنگاور 


 


فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از جلوگیری از عرضه تعداد 704 کیسه کود شیمیایی تقلبی با مارک جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد. 

، سرهنگ "عزیز الهیاری" اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان کنگاور، با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع کودهای شیمیایی تقلبی در سطح شهرستان مطلع و بلافاصله جهت رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی سوله محل فعالیت این باند در داخل شهرستان با هماهنگی مقام قضایی و تشکیل دوتیم ویژه با همکاری پلیس آگاهی شهرستان نسبت به بازرسی از سوله مورد نظر اقدام نمودند.
سرهنگ "الهیاری" افزود: ماموران انتظامی پس از بازرسی سوله موفق به کشف تعداد 704 کیسه کود شیمیایی تقلبی 50 کیلوگرمی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور با بیان اینکه 1 متهم در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است، گفت: این باند کودهای تقلبی را با حک کردن مارک جهاد کشاورزی روی کیسه آن ها به عنوان کود اصلی مجموعا با قیمت 500 میلیون ریال به کشاورزان عرضه می کردند.

 



انهدام باند سارقين منزل در کرمانشاه 

 

 




ریيس پليس آگاهي استان كرمانشاه از انهدام باند سارقين منزل، كشف 54 فقره سرقت سارق و دستگیری 3 سارق خبر داد. 

 سرهنگ "محمدرضا اميری" در این رابطه گفت: در پي وصول چند فقره پرونده سرقت منزل از کلانتري های سطح شهر کرمانشاه به پليس آگاهي استان، پرونده ها جهت شناسايی و دستگيری سارق يا سارقين در اختيارتيمي مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي اظهار کرد: با انجام تحقيقات و اقدامات فني صورت گرفته، احدي از سارقين كه فردي سابقه دار و حرفه ای و سركرده اين باند می باشد، شناسايی، با اقدامات اطلاعاتی در جهت شناسايی محل های تردد و مخيگاه وی اقدام که برابر هماهنگي قضايی بعمل آمده و پس از اطمينان از حضور در منزل طي يك عمليات منسجم او را دستگير و به مقر پليس آگاهي انتقال داده شد. 

رییس پليس آگاهي استان كرمانشاه تصریح کرد: در پی تحقيق از متهم، با توجه به سابقه دار بودن منکر ارتکاب هرگونه سرقتي گرديد اما تيم پي جويی پرونده با انجام تحقيقات فني و پليسی، به 53 فقره سرقت منزل و يك فقره سرقت اماكن خصوصی، در سطح شهرستان كرمانشاه با همدستي 2 نفر ديگر اعتراف کرد.

سرهنگ اميری خاطرنشان کرد: با تلاشهای صورت گرفته محل اختفاي ديگر متهمان شناسايی، طي دو عمليات همزمان و منسجم آنها را دستگير و و از داخل مخفيگاهشان تعدادي وسايل سرقتي از جمله چندين دستگاه تلويزيون ال ای دی، چرخ خياطی، آبميوه گيری و مقداري البسه و تعدادی ديگري وسايل تزیيني منزل كشف كه به همراه متهمين به اداره مبارزه با سرقت انتقال، با انجام تحقيقات از 2 نفر متهم متواري دستگير شده و مواجهه حضوري با متهم رديف اول به ارتکاب سرقتها با هم اعتراف کردند و اموال مسروقه كشف شده نيز پس از شناسايی و عينا تحويل مالباختگان شد.



دستگیری سارق احشام و کشف 5 فقره سرقت گیلانغرب 



 





فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از دستگیری یک سارق و کشف 5 فقره سرقت احشام در شهرستان گیلانغرب خبر داد. 

 سرهنگ "علی عزیزیان" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت تعدادی دام مسروقه توسط سارقین موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی سارق شده و در یک عملیات غلفلگیرانه سارق را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه از به 5فقره سرقت احشام اعترف کرد. 
سرهنگ عزیزیان خاطرنشان کرد: سارق جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار دارند.
فرمانده انتظامي شهرستان گیلانغرب در پایان از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک با تلفن 110 تماس بگیرند.

 
انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار